Re: lexmark Z33-Z23

Witam.

> Nie miałem styczności z drukarkami Lexmark - jedyne których używałem spod
> linuxem to Minolta 1100 Pro oraz jakiś HP Laser Jet. Wszystko chodziło
> za pomocą apsiflter. Czy próbowałeś tego rozwiązania ?

Nie nie próbowałem... A działa to z drukarkami na USB? bo to w sumie jest
największy zgryz, ze ta drukarka jest tylko usb. Jakieś namiary na to masz?

> Skoro na pudełku od drukarki jest informacja, iż obsługiwana jest przez
> linuxy to dzwoń do pomocy technicznej Lexmarka / dystrybutora / miejsca
> gdzie kupiłeś.

No pisałem do krajowego oddziału lexmarka, ale mnie olali.. Ich driver
linuxowy który jest do systemów opartych na rpm wykrzacza sie "USB support
kernel not found" Jak już pisałem obsluge usb mam kompilowaną w kernel, oni
mi odpisał, ze ten driver nie jest pod Debiana, i że mi nie pomogą.

> P.S.
>
> Twój post jest pełen błędów i ogólnie taki nieprzyjemny.

Hmm nieprzyjemny czemu? może powinienem zmienić papererię na bardziej
stonowaną :) A co do błędów, to zacytuje tu najsłynniejszy tekst admina
jednej z większych łódzkich kablówek :

"Z racji poznej pory i checi puszczenia tego posta jak najszybciej
palec mi sie obsunal czym wszystkich urazonych literowka mocno przepraszam"

pozdrawiam Piotr Potargowicz.