Re: jądro 2.4

Pawel Argail Kowalski [Sat, Jun 15, 2002 at 10:29:51AM +0200]:

> Firma w ktorej pracuje, ma spory dział serwisowo - nieuwierzyl bys jakie
> cuda dzieje sie ze sprzetem. Pamieci nie dzialajace z jednym komputerem,
> dzialaja na innym (z identyczna plyta), rozne wielkosci dyskow na roznych
> plytach i tym podobne "niesamowite" historie ;))
> Nie mam zadnych propozycji, lecz uwazam ze nazywanie calego jadra
> "szajsem" tylko i wylacznie dlatego ze cos U CIEBIE jest nie tak, jest
> przesada.

Nie, nie. To nie tylko u mnie. W pewnych sytuacjach i u innych.

A co do cudow z pamiecia, zgadzam sie jak najbardziej.

Przejrzyj LKML. Nie wszedzie.

--
/* Michał Pasternak, http://pasternak.w.lub.pl, +48606570000 */
/* www.anti-dmca.org, www.debian.org/devel/debian-med        */