Re: Xy 4.2.*

On Thu, Jun 13, 2002 at 09:46:33PM +0200, krst@linuxpl.org wrote:

> A czy widziales juz moze 4.2.0 w akcji? Pamietam, ze na listach debiana
> pare osob udostepnialo swoje paczki - nie wiesz jak sie one
> sprawdzaja? Chetnie bym sobie przetestowal nowe Xy nawet z takich
> 'amatorskich' ;) paczek, ale nie chce sobie przy okazji nic popsuc. Masz
> moze namiary na cos takiego?

Tak, bawiłem się 4.2.0 gdyż jestem szczęśliwym (?) posiadaczem karty
S3Trio64. Link do pakietów znalazłem na linuxnews.pl w jakiejś dyskusji
odnośnie iksów. Pakiety te niestety były zbyt amatorskie - brakowało drivera
do S4Trio :) tak więc ten jeden pliczek ze sterownikiem wyciągnąłem z
tarballa ściągniętego z xfree86.org. Szczerze mówiąc rozczarowałem się
tymi iksami - driver do S3Trio był mocno niedopracowany. Z lewej strony ekranu
miałem jasny pasek - najprawdopodobniej wynik złego zaprogramowania procesora
graficznego. Co do prędkości - strasznie wolne i pamięciożerne. Oczywiście
odnoszę to do mojego sprzętu P133, 16MB pamięci i S3Trio (wiem, że złom :))
Tak więc wróciłem do 3.3.6.

--
Bartłomiej Krajewski
{bartek@kozanostra.org}