Re: SB4100

"Piotr G." <piotr@autocom.pl> writes:

> Czy ktoś z szanownych grupowiczów może wie, jak odpalić modem
> kablowy motorola SB4100 podłączony przez USB na Debianie??

USB?
Coś, co stoi u mnie na biurku (a co wręczyło mi AsterCity) nazywa się
właśnie SB4100 ale podłączane jest zwykłym kabelkiem sieciowym.

Notabene zadziałało bez żadnych problemów (z DHCP) i działa, czego
dowodem, że dostajesz ten list. Używam Debiana Woody.

--
( Marcin Kasperski   | 1 woman, 9 months = one baby. But we have 1 month, so )
( http://www.mk.w.pl |    let's take 9 women! (common management practice)   )