Re: Mplayer

On 27 May 2002, Jaroslaw Zieba wrote:

> (....)

> Drogi groszku warunek jest jednak taki ze pliki z filami musza byc w
> jednym katalogu. Ja np drogi groszku ;ubie miec wszystko poukladane - w
> katalogach - wiesz lubie trzymac porzadek na swoim twardzielu, wiec nie
> wyjerzdzaj mi tu z mplayer *  - ja cie prosze.
No coz, byly rowniez inne propozycje. A jesli o pozadek chodzi to ja tez
lubie, wszystko ulozone tematycznie, jak chce obejzec filmy ze wspinaczki
robie cr odpowiedni_katalog; mplayer * i mam wszystko pieknie.
Ale coz, kazdy lubi co innego.

> Wg twojej metody powinienem trzymac dane wsio w jednym katalogu.
> Dam ci dobry przyklad - dorzuc sobie to katalogu z ktorego odgrywacz
> filmy - jakas empetrojke - i odpal to swoje mplayer *, ok <, >
> przelancza pozycje z playlisty, - najedz na mp3 - i sproboj zrobic cos
> dalej - rzycze powodzenia !!!
Co znaczy najedz? nie rozumie cie chyba.

> P.S
> Juz mnie zaczyna wkurzac, ze kazdy wyjezdza z tekstami ze cos mozna
> klepnac z klawiatury. Wiecie co zgodze sie ze shtyvnym ze w takim razie
> po chuj wam X-y skoro mozecie se wpisac wszystko z klawiatury.

Moje zdanie na ten temat przedstawilem wczesniej.

--
mirek