Re: instalacia debiana na abit bx-133 raid

On Sun, 26 May 2002, Adrian Merda wrote:

> Dodam jeszcze że system widzi ten dysk jako hde. Może podam co jak mam po
> kolei podłączone: hda-cdrom hdc-nagrywarka hde-pierwszy dysk hdg-grugi dysk.
> Instaluje woodiego. Dysk jest widziany przez system bez problemu. Jest też
> napewno sprawny.

SOA#1 Mi udało się na HPT366 zainstalować bez problemu zarówno ziemniaka jak
i woody'ego.
Może napisz dokładnie jaki masz komunikat po angielsku.
A nawet jeśli nie możesz zainstalować lilo podczas instalacji - olej to.
Odpal system przez loadlina i weż kernel z płyt, a potem po zalogowaniu się
próbuj dalej z lilo (np. po dodaniu opcji "lba32" w lilo.conf)

--
Przemysław Maciuszko
Agora S.A.