Re: sterowanie, raportowanie serwera za pomoca komorki - sms

Robert Skup wrote/napisał[a]/schrieb:
> Większość komórek, które mają sprzętowy modem (raczej wszystkie nowe
> normalne modele)
> moją zestaw rozszerzonych komend Hayes'a (AT). One to umożliwiają robienie
> wszystkiego z
> telefonem (normalne operacje) przez kabelek a nie poprzez klawiaturę, a to
> umożliwia nam
> robienie tego poprzez jakieś skrypty.
> Jakby bardzo ktoś potrzebował, i nie mógł sciągnąć (znaleźć) z internetu, to
> mam pełny opis
> komend AT dla Ericssona R520.

I to powinno działać dla większości telefonow - programy na Palma gadające
po IrDA są uniwersalne i nie trzeba im ustawiać typu telefonu.

C _-=-_ H Janusz A. Urbanowicz, stomil at jabber.org, PGP 0x21939169    *
 ! &~) ?  Płynąć chcę na Wschód, za Suez, gdzie jest dobrem każde zło l_|/
A ~-=-~ O Gdzie przykazań brak dziesięciu, a pić można aż po dno;       |