Re: tomcat4 i rervlety na debianie

On Wed, 15 May 2002 17:46:22 +0200
seeb@seeb.pl wrote:

> Witajcie grupowicze!
> mam problem z tomcatem4 ktos sie tym bawil pod debianem ?
> teoretycznie sie odpala ale problem w tym ze nie widzi servletow czyli
> aplikacji :(
> chlopaki od javy mowia ze wystarczy wsadzic aplikacje do
> /var/lib/tomcat4/webapps/aplikacja/WEB-INF/classes
> umiescic w /var/lib/tomcat4/webapps/aplikacja/WEB-INF/web.xml i
> cieszyc sie aplikacja.

Tak powinno byc, ale jest kilka zagwozdek. Musisz napisac
co to znaczy ze aplikacja (weblikacja:) nie dziala?

czy wywolanie:

  http://host:8180/aplikacja

nic nie daje?

zdaje sie ze 8180 to port dla tomcata4 w debianie

w web.xml powinno byc okreslone, jaki URL wywoluje
jaki servlet?

Jesli tomcat dziala, to reszta zalezy juz od samej aplikacji
przykladowo tak skomplikowana webaplikacja jak cocoon, raczej
nie ruszy z debianowym tomcatem bez niewygodnych modyfikacji.

Jak behavioralne obserwacje nie doprowadza do zadnych
wnioskow, to pozostaja logi :)

--
"the spirit can only withdraw into a corner. And yet, it is not at all
 worn out or superfluous, but, like an (eternal) witness, floats above