Re: niemoznosc polaczenia z ftp

Hejka.
> ale pisałeś że kumpel jest za maskaradą i najprawdopodbniej na kompie z
> maskaradą nie ma załadowanego tego modułu.
Tzn. dla klientow z passive ftp nie jest potrzebny taki klient. Ale m$ie nie potrafi pracowac w passive ftp. Netscape np. potrafi ;)
Ale nie wydaje mi sie, ze to jest wina maskarady. Mnie to wyglada, ze uzywany jest niewlasciwy port FTP. Moze by tak zapodac iptrafa (albo tcpdumpa) i zajrzec na ktory port leci informacja?
--
Pozdrowienia,
Michal Byrecki