Re: Nagła awaria CDRW?

Hejka.
> CDków (choć je nagrywa). Wyobraź sobie moje zdziwienie - CDRW raczej nie
> było mocno eksploatowane (nagrałem nim być może 60 krążków).
Hmm... Ale pisales, ze to sie zrypalo po upgrade firmware'u ;-)
Znam takiego jednego, co na TEACu 4x4 wytlukl jakies kilka tysiecy plyt... CDRW sie nie rozsypala po takiej ilosci, ale zostala zmieniona na nowa ;)
Zreszta z tego, co ow rzeczony czlowiek mowil, to TEAC nie do zajechania jak PLEXTOR. A jemu wierze, bo ma dobre zaplecze do testowania sprzetu... hehehe....

Michal