Re: i386, 2.4.18, IDE, taktowanie

Heja.

> O ile się nie mylę, to pierwsze to szyna systemowa, a drugie - PCI.
> Na sprzęcie ix86 chyba nie ma innej możliwości niż 33MHz PCI...
Niby nie ;-) Ale mozna przetaktowywac PCI, np. na czestotliwosci wyzsze, ale generalnie gdzies (zdaje sie UDMA-howto czy cos takiego) widzialem DUZYMI LITERAMI przestroge, zeby nie przetaktowywac magistrali (przy czym u mnie na starej plycie ABIT be6 magistrala chodzila z predkoscia 83 MHz, dysk Seagate 13,2GB i nic sie nie dzialo).

--
Pozdrowienia,
Michal Byrecki