Re: Wymuszanie YES (permanentne) w fsck

Witaj Marcin,

W Twoim liście datowanym 25 kwietnia 2002 (17:44:28) można przeczytać:

>   Nie prościej przejść na ext3 lub reiserfs (bądź inny z dziennikiem)?

Heh, ja tez jezdzilem na domowej maszynce na reiserfs ale jak
stawailem serverk to tylko ext2. Dlatego ze o quocie to mozna
zapomniec. Oficjlane pacze z quota na reiserfs to 10 wersji za
aktualna a do 2.4.18 nie widzielm oficjalnego wsparcia dla quoty :(
chyba ze cos przegapilem.

--
Pozdrowienia,
 jackalek                            mailto:jackalek@div.pl