Re: qmail - pierwsze problemy

irytujacy jest ten mechanizm z reply na tej liscie,
kolejny raz wyslalem do nadawcy zamiast na grupe.
Przy okazji pytanie ma ktos gateway newsowy dla tej grupki?

On Wed, Apr 24, 2002 at 10:17:15AM +0200, Misiek wrote:
> Ja poradzilem sobie z tym tak:
> do rcpthosts dopisalem
> .com
> .pl
> .net
> .org itd.
> Klopotem jest wtedy to, ze serwer dziala jako open relay. Mozesz sobie z
tym
> poradzic instalujac pakiet ucspi-tcp i za pomoca tcpservera dawac dostep
> zaufanym hostom:
[ciach]

[ciach]

> sorry,

cos mi sie wydaje ze recipiet host to raczej nazwa hosta/domeny
odbierajacego (tak na zdrowy rozum - bo qmaila nie uzwalem)
w zwiazku z tym powinienes dopisac tam te domene netpol.one.pl

pzdr.
tp.