Re: Domena chyba chodzi - czas na poczte.

On Tue, Apr 23, 2002 at 09:27:06PM +0200, Radosław Antoniuk wrote:

> hmm
> apt-get -b source popa3d ?

Może się nie skompilować (nie próbowałem kompilować tej paczki na potato).
Jeśli się nie uda to godny polecenia jest cucipop ale mogą być problemy z
licencją (czytałem ją wiele razy, ale tak naprawdę nie wiem o co w niej
chodzi).

  eloy
--
 --Krzysztof-eloy-Krzyżaniak-----------------------eloy-@-transilvania-eu-org--