Re: Graficzny klinet poczty

On Mon, 22 Apr 2002, Marcin Sochacki wrote:
> P.S. Testowales np. KMail, Evolution, Sylpheed?
Testowałem Evolution, Sylpheed ale one nie mają takiej opcji. Mozilla ją
ma ale chyba o niej zapomnieli bo jakoś nic nie robi :)
Nie testowałem KMail - potrzebne jest do tego KDE?

Ale muszę koniecznie wypróbować rxvt -e telnet poczta.interia.pl 110 :)
tylko obawiam się, że zbyt słabo znam protokół POP3 :)

--
  Wojtek ---======= icek@pwr.wroc.pl =======--- Pietkiewicz
 Świadomość - jest to emergentna własność 2-go rzędu struktur