Re: Nastepca mc

On Sun, Apr 21, 2002 at 10:29:27PM +0200, Marcin Landowski wrote:
> Jeśli nauczysz się emacsa, to z jego poziomu również można
> zarządzać plikami.

Bez zartow... takie podejscie calkowicie rozmija sie z moim
rozumieniem filozofii unixa.  Nie bede tu jednak powracal do swietej
wojny... :)

> Ale stopień zaawansowania MC oraz jego stabilności jest tak
> wysoki, że w sumie nie ma obaw ani potrzeby zmian. Nawet gdyby

Dokladnie. Obecnie ma wszystko, czego mi potrzeba. Jestem jednak
zdziwiony, ze nikt nie postanowil przejac rozwoju takiego projektu,
czy tez utworzyc osobnej galezi -  w koncu to GPL.

  _.|._ |_  _.    : Adam Byrtek, alpha@irc.pl
 (_|||_)| |(_|    : gg 1802819, pgp 0xB25952C0