kierowanie odpowiedzi

Lista dziala w dosc dziwny sposob (zreszta byla juz kiedys o tym mowa).
Jak daje replay, dostaje pytanie czy odeslac do wszystkich, jesli dam Y to
mail idzie do: To: Adreast; Cc: grupa. Jesli N to tylko To: Adresat
Czasem zapominam wyciac Adresata i wtedy wychodza dwa maile, przepraszam
za to. ;-|
Teraz moje pytanie, jak zrobic, zeby wszystko dzialalo tak jak
standardowo, tzn. daje replay i mail idzie tylko na grupe, ewentualnie
dostaje wytanie gdzie poslac maila? Wiem, ze to jest kwestia ustawien
serwera grupy, ale czy jest mozliwosc jakos to zmodyfikowac u siebie?

pine + procmail + exim

Moze trzeba zmusic procmaila do dopisywania do naglowka kazdej wiadomosci
linii Replay-Tp: grupa, ale jakos mi sie to rozwiazanie nie podoba.

--
mirek