Odp: Klawiatura CHICON i specjalne klawisze

Data: 19 kwietnia 2002 10:45

>Witajcie, stałem się ostatnio szczęśliwym posiadaczem wyżej wymienionej
>klawiaturki (swoją drogą bardzo wygodna, miękkie klawisze, idealna dla
>konsolowców :))))))
>
>Otóz ma ona trzy klawisze bonusowe, słoneczko, kśiężyc i symbol OFF na
>blokiekm klawiszy page up / home / insert. Czy można jakoś odczytać
>przyciśnięcia tych klawiszy? Czy jest jakiś program to umożliwiąjący?
Nie wiem, ale jak cos znajde to dam znac :)
>Jeśli nie w debach to jakkolwiek inaczej dostępny? Oprócz tego jak
>odczytać klawisze windows / menu ?
To na wypadek checi napisania programu:
Klawisze windows/menu maja swoje skankody jak wszystkie inne. Nie pamietam
dokladnie jakie ale mozna je podejrzec w jednym z naglowkow svgalib. Minus:
klawiature trzeba ustawic w tryb RAW (w programie).

Pozdrowienia.