Re: Terminale w linuksie (...raczej z linuksa)

On Thu, 18 Apr 2002 10:18:34 +0200
Marcin Sochacki <wanted@gnu.univ.gda.pl> wrote:

> Dlaczego odwrotnie? Napisz dokladniej do czego uzywasz tych terminali.
> Jaka role pelni ta skrzynka, do ktorej sa podlaczone terminale? Podlaczasz
> ja do etherneta?
Ta skrzynka to jakas centralka alarmowa, ktora wyswietla na tych terminalach stan instalacji, i przy pomocy terminala wysyla sie do niej np. akceptacje przyjecia jakiegos zarzenia, itp. Podlacza sie ja przy pomocy petli pradowej do terminali Regent 40. Przy czym jest juz interfejs do podlaczania jej do RS'a (zamieniajacy petle pradowa na poziomy napiec RS'a).

> Uzywajac getty domyslnie wejdziesz po prostu do procedury logowania
> sie na serwerze Linuksowym, tak samo jakbys do niego telnetowal.
> Mozesz jednak wskazac inny program (zamiast login) do obslugi terminala
> i np. odpalac od razu swoja aplikacje.
Czyli dobrze myslalem. To nie to.

Wiec jak sie do tego zabrac? Moja opcja jest taka troche za bardzo "na piechote":
1. W ncursach wyswietlanie
2. Z terminfo translacja odebranych danych przez RS'a i vice versa
3. Obsluga RS232, ustawianie predkosci transmisji, przeplywu, etc.
Pytam o to, czy nie da sie szybciej ;-)

Michal