kernel [2]

Krzysztof Krzyzaniak <eloy@transilvania.eu.org>:

> [...]
Mając

>A my som oczywiście etatowe wróżki i mamy zgadnąć jakie Ci te błędy
wyskakują?

>Na platformie x86 musisz mieć jeszcze pakiet bin86
>
>  eloy
>--
>                        "Wpierw była w dąsach, w pąsach,
>                             A potem w jego wąsach."
>
>                              (--) Jan Sztaudynger
>

>--
listmaster@lists.debian.org

Polecenia make dep i make clen wykonują sie bez zarzutu, ale podczas
make zImage lub bzImage pojawia sie to:

		net / network.o \
		--end-group \
		-o vmlinux
arch/i386/kernel/kernel.o:InFunction 'sys_call_table':
arch/i386/kernel/kernel.o(.data+0x2fc):undefined reference
to 'sys_nfsservctl'
make: *** [vmlinuz] Error 1

Mam nadzieje że nie pomyliłem sie w przepisywaniu