Re: zablokowany port

On Fri, 5 Apr 2002, Slayer Slayerowicz wrote:

> cze
> podobno tak :)
> ja jakis miesiac temu zglosilem sie na liste z tym problemem (wewnetrzne
> ftp) ale niewiele uzyskalem, nie wiem jakiego ftp uzywasz, ale wiem juz
> napewno ze musisz uzywac trybu passive;
> normalnie port 21 sluzy ftp tylko loginu, a potem otwiera sobie dowolne
> porty do przesylania danych, wiec przekierowanie tutaj nie ma sensu bo i
> tak nie zadziala; w trybie passive natomiast o ile dobrze to zrozumialem
> ftp wykorzysta port 20 (ftp-data) do przesylania danych i wtedy
> [...]
Hej, to znowu ja. Niestety sprawa nie drgnela. Wg powyzszego
przekierowalem odpowiednio:
2000 - 21
1999 - 20

Po wlaczeniu w kliencie passive mode (pftp) i po zalogowaniu na serwer
za maskarada (na windowsie jakis G6 ftp unregistered - limit do 5
sciagniec w polaczeniu) jak mu daje ls to wywala mi "No route to host"

Pomocy...
BoL