gnome+enlightenment+xfree

witam
zainstalowalem nowe xfree (nowe, znaczy 4.1.0-15) , dodalem steroniki od
nvidii i wszystko niby dziala, ale...
gnome zaczal cuda robic, po startx wlacza sie gnome-session i nie ma
menagera okienek, nie mam paska zadan,nie moge niz zrobic, jesli odpale
spod konsoli jakis program to brakuje do niego okienka (zamknij,
zminimalizuj, itd...)

zeby wlaczyc wszystko po staremu to odpalam xinit
z xterma enlightenment (bo jak odpale gnome-session, to znowu jest to
samo) i potem z kolejnego terma gnome-session i wkoncu jest tak jak
powinno byc: gnome+enlightenment

oczywiscie w ustawieniach gnoma jest ze korzysta z enlightenment
w /etc/alternatives x-window-manager pokazuje na enlightenment
i w pliku /usr/bin/gnome-wm tez mam DEFWM=Enlightenment
jak zmienie xfree na stare FX86_SVGA to jest wszystko dobrze

michal