Re: samba serwer domeny dla Win 2000 ?

Dnia Sat, Apr 13, 2002 at 07:40:13PM +0200, Marek Wysmulek napisał:

> (debian potato 2.4.19, samba 2.0.8)
>
> Czytam i czytam i nie moge znalezc (lub zrozumiec - jezeli znalazlem)
> czy samba moze byc serwerem domeny dla Win czy nie.

http://bioserve.latrobe.edu.au/samba/samba-pdc-howto.html
http://bioserve.latrobe.edu.au/samba/samba-pdc-faq.html

co prawda to jest samba 2.2 i jeśli masz mieć klientów w2k to chyba
będziesz zmuszony jej użyć

w każbym bądź razie działa u mnie na kilku serwerach produkcyjnych
(woody+samba2.2)

samba 2.0 działała jako pdc dla nt, bez żadnych problemów (większych)

--
Przemek Dębiński                          Registered Linux User #67527