Re: mozilla a flash

On Sat, Apr 13, 2002 at 11:37:41AM +0200, Wojtek Pietkiewicz wrote:
> Witam.
czesc

> W³a¶nie przed chwil± zauwa¿y³em dziwn± rzecz. Mozila ma problemy z
> otwieraniem stron, które s± mocno ob³adowane flashem. Wystarczy
> np. otworzyc www.flash.com aby geleon (tudzie¿ mozilla) zachowywa³a siê
> tak jakby sie kompletnie powiesi³a. Okno programu kompletnie sie nie
> od¶wie¿a, ale procesor nie jest obci±¿ony, czekam oko³o minuty i nagle pyk
> wszystko dzia³a.
>
> Ale np. otwieram www.era.pl i flash dzia³a jak powinien...
> galeon: 1.2.0
> mozilla: 0.9.9
>
> Ciekawe...

coz,ja podobne zachowania zauwazylem w nestcape-4.7.7
tez sie zastanawialem , czemu do cholery to gowno tak sie wlecze?
nie dosc ze netscape sie blokowal, to na dodatek w windowmakerze wszystkie inne
aplikacje mi sie chrzanily (tzn.szare okienko i nic)
myslalem, ze to moze wina sprzetu (P133,z jakas archaiczna karta graf.)
ale jestem ciekaw co inni maja do powiedzenia na ten temat
> pozdrawiam
tez pozdrawiam