X11

Hello Mirek,

MG> chmmm
MG> sproboj /etc/init.d/xdm start
MG> jesli nie zadziala zainstaluj xdm
MG> XF86Setup nie ma bo usuneli, daj dpkg-reconfigure xserver-xfree
MG> o ile zainstalowakes xserver-xfree
MG> Moze, w ogole nie masz Xow, sprawdz to
MG> sprawdz czy dziala xinit

no tak brakowalo sporo pakietow zwiaqzanych z xdm,
teraz jak wpisze xinit dostaje komunikat
"could not open default font fixed"

sekcja w pliku XF86Config dotyczaca fontow:
Section "Files"
        FontPath        "unix/:7100"                    # local font server
        # if the local font server has problems, we can fall back on these
        FontPath        "/usr/lib/X11/fonts/misc"
#       FontPath        "/usr/lib/X11/fonts/cyrillic"
#       FontPath        "/usr/lib/X11/fonts/100dpi/:unscaled"
#       FontPath        "/usr/lib/X11/fonts/75dpi/:unscaled"
        FontPath        "/usr/lib/X11/fonts/Type1"
#       FontPath        "/usr/lib/X11/fonts/Speedo"
        FontPath        "/usr/lib/X11/fonts/100dpi"
        FontPath        "/usr/lib/X11/fonts/75dpi"
EndSection

szukalem pomocy na google, ale coz niepomoglo
serwer fontow dziala, fonty sa... niewiem czego sie przyczepic

na dole komunikaty wyswietlane po uruchomieniu
xinit

z gory dzieki
JR

--