Re: Program ktory mowi ;)

On 06 Apr 2002  Marcin Kasperski <Marcin.Kasperski@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

Polski glos opracowany przez Dominike Oliver nie byl dotad dostepny w
dystrybucji Festiwala miedzy innymi ze wzgledow prawnych - brakowalo
pisemnego oswiadczenia osoby, ktora uzyczyla swojego glosu. To
oswiadczenie pojawilo sie w ostatnich tygodniach, ale sprawa jest na
dobrej drodze.

> Obiło mi się kiedyś o uszy, że na jakiejś uczelni robili obsługę
> polskiego do festivala. Nie trafiło to do dystrybucji ale jeśli coś
> osiągnęli, to raczej powinno być dostępne. Szczegółów żadnych nie
> znam.

Byc moze chodzi o Instytut Informatyki UW. Oto szczegoly:

[...]

Pozdrawiam

Janusz S. Bien

--