Re: Woody

Mateusz Papiernik wrote:
Jak to w ogóle będzie, czy 1 maja automatycznie to, co teraz jest
Sidem stanie się testing?

nie.

Sid = Still In Development

sid jest wiecznym unstable, z niego beda sie wylaniac nowe testing, 1 maja nowym testing stanie sie Sarge.
to wiemy
pytanie ja zrozumiałem inaczej i też się nad tym problemem zastanawiam
chodzi o te pakiety, które w dniu 1 maja będą unstable
czy one automatycznie zasilą archiwum testing i notabene będziemy mieli w 1 mig testing zbudowany z unstable :0 czy jak to będzie?
jednym słowem jakie pakiety (skąd) zasilą odmianę Sarge
pozdr.
--
szaleniec!? jaki szaleniec!?
tysiące szaleńców!!!