Re: exim zjadł logi poczty :-)

On Fri, Apr 05, 2002 at 09:25:36PM +0200, Marcin Landowski wrote:

> i zawsze pod sendmailem na tej konsoli
> widziałem cały ruch poczty - wszystko skąd i dokąd. To było
> bardzo budujące a czasem przydatne ;-).
> Niestety, po przesiadce na exima wszystkie logi nagle znikły.
> Co ciekawe, nie tylko z 12 konsoli, ale również z
> /var/log/mail.log...
> ...ktoś wie, gdzie je znajdę? ;-)

Standardowo exim zrzuca logi do /var/log/exim/* z pominięciem sysloga.
Jeśli chcesz żeby oprócz tego logował przez sysloga dodaj w exim.conf:
LOG_FILE_PATH=:syslog

lub wyłącznie przez sysloga:
LOG_FILE_PATH=syslog

Polecam dokumentację.

pozdrawiam,
rp.

--
A good bookshop is just a genteel Black Hole that knows how to read.
        -- (Terry Pratchett, Guards! Guards!)