vfat

czesc.
czy ktos wie,jak podmontowac vfat tak,zeby pokazaly sie "umlauty".
chodzi o to,ze emuluje sobie programik buzz (polecam) spod windows (nie polecam)tu pojawil mi sie nastepujacy problemik.
wszystko by bylo ok, gdyby nie to, ze buzz potrzbuje dll'i z umlautami,ktore pod windowsem (pl) sa widoczne.w dokumentacji od kernela jest niewiele na ten temat,tzn probowalem modulu nls-cp852,i codepage=852 przy modprobe vfat, ale znaczki w katalogu sa nie takie jak trza (tzn pojawiaja sie znaki zapytania albo jakies inne smieci).
troche namieszalem,ale mam nadzieje, ze wiecie o co chodzi.jakies wskazowki,
linki bym poprosil :)