Re: problem z pakietami...

On Wed, Apr 03, 2002 at 11:37:56AM +0200, Wojciech Myszka wrote:
> Po zainstalowaniu debiana potato przyszedł czas na upgrejdowanie paru
> pakietów. No i się zaczęło: wszystko poszło gładko za wyjątkiem instalacji
> gzipa (to znaczy doszło do gzipa i się wyłożyło):

Upgrejdowanie do czego? woody, sid, potato rev4?

> iHR gzip           1.2.4-33       The GNU compression utility.
> i jest gzip i "działa" ale tylko "w połowie zainstalowany".
>
> Oczywiście próby instalacji/reinstalacji nie specjalnie kończą się
> sukcesem, a wyinstalowanie go - wymaga wywalenia kopy pakietów, które od
> gzipa zależą...

> Bardzo dokłądne przyglądanie się (w trybie debug) temu co się dzieje
> pozwala stwierdzić że wszystko sypie się gdzieś w okolicach install-info
> skryptu postinst.

na pałę można zmienić w gzip.postinst

exit 1 (albo exit 0 nigdy nie pamiętam wartości) i zainstalować paczkę.

Sprawdź co powoduje apt-get -f install

  eloy
--
 --Krzysztof-eloy-Krzyżaniak-----------------------eloy-@-transilvania-eu-org--

            "Proszę pana, krzyczałem, tylko mnie nikt nie slyszał!"