Od: Micha3 Byrecki [mailto:listy@bondi.pl]
Wyslano: 30 marca 2002 16:21
Do: Lista Debianowa
Temat: Nierutowalne IP - tunelling

Hejka.
Wlasnie zastanawiam sie nad jedna rzecza. Dokladnie chodzi mi o wybor ISP'a.
Moge miec nierutowalne IP (co jest biedne strasznie) i rutowalne SDI za duzo
wieksza cene. Zastanawiam sie nad tym, czy majac dostep do serwera z
rutowalnym IP moglbym sobie zrobic tunneling do niego z nierutowalnego IP i
wystepowac w sieci jako rutowalna maszyna. Byc moze strzelilem teraz
glupote, ale nie bawilem sie w tunelowanie i mam o nim blado zielone
pojecie.
Moze ktos rzuci jakims pomyslem?

Michal

Tak przy okazji, ma ktos namiary na jakies opisy dotyczace tunellingu?