Re: Nie moge wysylac plikow :((

On Sat, Mar 30, 2002 at 12:18:57PM +0100, prudi wrote:
> Mam zwyklego Potato 2.2.3(jako serwer pod SDI) swiezo zainstalowany, uruchomionom mam tylko maskarade i serwer ftp (ftpd) .
>     Problem tkwi z tym, ze nie moge wysylac plikow z usera pod windowsem. Ani przez GG, ani przez outlooka. Niemoge tez wyslac plików na konto na serwerze ( a laczy sie z serwerem bez problemu)

A co to znaczy wysłać pliki przez outlooka? Poczta Ci nie działa? Może masz
za dużu portów pozamykanych. Pokaż wynik ipchains -L

  eloy
--
 --Krzysztof-eloy-Krzyżaniak-----------------------eloy-@-transilvania-eu-org--

    Ja tutaj jestem kierownikiem tej szatni! Nie mamy pańskiego
    płaszcza i co pan nam zrobi?!