From: Michal Budzowski <michal.budzowski@skynet.com.pl>
To: debian-user-polish@lists.debian.org
Subject: Obrazy CD
Date: Sat, 30 Mar 2002 10:15:09 +0100

Witam!

    Mam zamiar nagraæ sobie obrazy CD debiana przy u¿yci plików *.iso.
Bêdê to robi³ pod Windows. Czy wystarczy zastosowaæ siê do odpowiednich
wskazówek umieszczonych w debian_on_cd FAQ odno¶nie poszczególnych
programów do nagrywania, aby p³yty by³y bootowalne. Po przeczytaniu FAQ
mam w¹tpliwo¶ci.

pozdrawiam

Micha³ Budzowski