Unidentified subject!

Witam

Zainstalowalam ostatnio vm-pop3d. Dziala super... poczta przychodzi tam gdzie trzeba i jest odbierana rowniez. Dziala rowniez fajnie odbior poczty przez WWW. Jednak mam problem z ktorym nie zabardzo wiem jak sobie poradzic... Otoz jak zalozyc quote na usera ktorego pseudo loginy sa w pliku: /etc/virtual/$domena/passwd ?????

edquota zawsze bierze ich z /etc/passwd
posiadam zainstalowanego exima, i quota jest rozna. czasem jest to pojedyncze konto a czasem grupowa jezeli w jednej domienie jest wiecej kont.

Mowie ofc tylko o kontach pocztowych, ew z WWW ,ale na pewno o takich kontach ktore nie maja shella na serwerze... czy ktos ma jakis pomysl na ten moj problemik???

Pozdrawiam
Basia