Re: apt-get - szybki serwer

Bartlomiej Krajewski <bartek@kozanostra.org> writes:

> Najszybsze jakie znam to ftp.task.gda.pl i panorama.wcss.wroc.pl. Do obu jest
> dostęp przez http.

To bardzo zależy od miejsca. U mnie najszybszy jest ftp.icm.edu.pl

A jak ktoś bardzo lubi, jest taki programik apt-spy, który próbuje
kontaktować się z wszystkimi mirrorami wymienionymi na stronie Debiana
(można mu dać inną listę, by oszczędzić sobie badania Australii a
dorzucić niepublikowane tam polskie) i wybiera trzy najszybsze,
wrzucając do sources.list (warto mu kazać by pisał gdzie indziej i
potem przenieść zgodnie ze zdrowym rozsądkiem).

--
( Marcin Kasperski   | If information is written down two ways, one of the   )
( http://www.mk.w.pl |   versions will soon be out of date. (XP practices)   )