Re: Debian w Urzędzie Pracy

System używa ext2. Maksymalna ilość otwartych plików w Sambie jest ustawiona
na wartość domyślną (tzn. parametr 'max open files' jest zakomentowany). W
stacjach roboczych również pozmienialiśmy parametry 'files='  i 'buffers='.
Zainstalowaliśmy również ifshlp.sys (mimo, że Windy 95) i nic nie dało.

Myślałem, żeby zrobić eksperyment z Marsem. Możnaby też dla porównania
spróbować z Sambą ale na FreeBSD - przynajmniej by było wiadomo, po której
stronie leży problem.

A co do samego zapisu, to programista zoptymalizował proces zapisu,
poprzestawiał kolejność zrzucania plików i nic się nie zmieniło! (?)