Problem z konfigurajcją Apache'a

Witam,

Mam mały problem ze skonfigurowaniem Apache'a. Przy łączeniu się do niego
przeglądarka www klienta przestawia się na kodowanie zachodnioeuropejskie
(ISO), mimo że strona jest utworzona w kodowaniu ISO-8859-2 i jest dobra
(tj. na innym werwerze bądź lokalnie otwiera się jak powinna).

Próbowałem ustawiać kodowanie domyślne i domyślny język w pliku
/etc/apache/srm.conf (dystrybucja Debian GNU/Linux 2.2 "Potato"), tzn.
dodałem następujące zapisy:

[...]

AddLanguage pl .pl
AddLanguage en .en

LanguagePriority pl en

AddDefaultCharset on
AddDefaultCharsetName iso-8859-2

[...]

i nie działa! (oczywiście restartowałem Apache'a). Przy łączeniu
przeglądarka ustawia kodowanie na zachodnioeuropejskie. Jeżeli jednak
zmienię ręcznie w przeglądarce na środkowoeuropejskie, to wyświetla stronę
dobrze (ale tylko do czasu uruchomienia jakiegoś odnośnika, bo wtedy znowu
przechodzi na zachodnioeuropejskie).

Może ktoś mi podpowie, o czym jeszcze zapomniałem?

Pozdrawiam
Roman