bledy przy logowaniu

Witam
Wyskakiwały mi dziwne dla mnie logi:
  syslogd: unknown priority name ""

zrobilem reboota i przy logowaniu wyskakuje mi
debian login: root
   configuration error - unknown item `USERGROUPS_ENAB` (notify administrator)
   configuration error - unknown item `CLOSE_SESSION` (notify administrator)
Password: xxxxxx
Login incorrect
Login:

sprawdzalem w /etc/login.defs i tam niby jest ze te pierwsze jest ustawione na yes a to drugie na no ale i tak nic mi to nie daje :)
PYTANIE :
 Co mam zrobic zebym sie mogl zalogowac jako root ?
przy logowaniu na usera wyskakuja te same bledy ale mozna sie zalogowac.

z gory dzieki za pomoc...