Przenośny backend do kalendarza?

Rozbestwiłem się. Pocztę mam ładnie rozłożoną w udostępnianych via
IMAP maildirach i mogę odpalić dowolny program pocztowy obsługujący
IMAP (od evolution przez sylpheed i kmail po mutt-a) widząc cały czas
te same listy. No i...

... czy da się zrobić coś podobnego z kalendarzem? Tj. czy jest jakiś
sposób, by kilka różnych kalendarzy (np. evolution-calendar,
gnome-calendar, korganizer) współdzieliło te same dane - tak, by móc
sobie wybierać który w danej chwili jest najmilszy?

A przy okazji: ktoś się może pokusi o wskazanie 'ukochanego'
kalendarza wraz z jakąś rekomendacją?

(podobny problem dotyczy książki adresowej ale tą to chyba po prostu
trzeba wsadzić do LDAP)

--
( Marcin Kasperski   | Users typically do not know exactly what they want and )
( http://www.mk.w.pl |  are unable to articulate all that they know. (Parnas) )