Re: 2 GB RAM?

> "RAID powoduje, ¿e system nie chce wstaæ"?
> Napisz dok³adnie na czym polega problem.

System nie chce wstac, gdyz nie potrafi zaladowac z ramdysku sterownikow do
RAIDA (ramdysk stworzony poprawnie, sterowniki poprawne)

> AFAIK ¿eby widzia³ wiêcej ni¿ 960 MB trzeba skompilowaæ j±dro z obs³ug±
> HIGHMEM

Chodzilo mi o to, czy jest jakies inne rozwiazanie. Kompilowalem kernela z
wlaczona odpowiednia opcja, ale wlasnie wychodzi problem montowania
macierzy.

> dodaæ argument initrd=/gdzie¶/tam/initrd-dla-danego-j±dra

Nie dziala. Patrz wyzej.

JP