Instalacja woodego

    Właśnie jej dokonałem, podczas trwania ni z gruszki ni z pietruszki
pojawiał mi się komunikat "neighbour table overflow" oraz przy piewszym
kršzku instalacyjnym

Illegal request -- (Sens key = 0x05)
Illegal mode for this track or incompatible medium --(asc = 0x64) // czy
cos nie tak z płytš

    Przy instalacji wybrałem programik taksel, nie wiem czy się wszystko
dobrze zainstalowało bo X nie chcš ruszyć mimo, że wybrałęm desktop
envirovment, no i nie mogę zainstalować mc, w dselect go nie znalazłem a
przy apt-cache search mc dostaję tylko jakiegos gmc. apt-get install mc
tez nie hula. Wdzięczny był bym wielce za jakieś sugestie.