Re: Problem z tex'em

On 7 Mar 2002, Marcin Kasperski wrote:

> 1) Jedyna istotna 'polska' rzecz w plikach .fmt to wzorce
>    przenoszenia. Reszta to sprawa dyrektywy przekodowania i włączanych
>    pakietów.
wlasnie. juz pisze jak to zrobic:
edytujes plik /usr/share/texmf/tex/platex/config/language.dat odznaczajac
polish. Potem robisz initex latex.ltx i uzywkujesz w efekcie plik
latex.fmt, teraz mozesz zrobic 2. rzeczy, albo zostawic go w katalogu w
ktorym przetwazasz dokument, albo jeszcze lepiej, zastapic nim oryginalny.

> 2) Pliki .fmt robi się samemu (poleceniem initex które w większości
>    dystrybucji jest przykryte czymś w stylu fmtutil). To są tak
>    naprawdę zrzuty pamięci TeXa po wczytaniu sterty makr.
I tu kolega rowniez ma racje, ja od siebie dodam jeszcze ze kozystanie z
innych plikow fmt jest pozbawione sensu poniewaz nie beda one pasowaly do
Twojej werski TeXa jesli zostaly wygenerowane dla innej.

ps. kozystam z babela i nie mam zastrzezen ale pamioetam, ze cos
modyfikowalem w klikach ze stylami, tyle ze nie pamietam co.

siala baba makaron
--
mirek