Re: more serious

On Tue, 5 Mar 2002, greg wrote:

> Z tego co widze sprzet jest quite nowy, a potato-r0 to juz 'dziadek' i
> prawdopodobnie (a nawet na pewno) Xserver ktory tam jest nie suportuje
> GeForca.. proponuje przesiadke na woody'ego ewentualnie Xfree 4.x

W serwerze X z ziemniaka bylo wsparcie dla kart opartych na chipsetach
nvidii, ja calkiem niedawno instalowalem ziemniaka na P4 1.5 z GeForce 256
(jakims profesjonalnym) i wszystko chulalo bez problemu. Pradwa jest, ze
akceleracja 2D i 3D oczywiscie nie dzialala, ale poza tym nie bylo
problemu.

Jesli chodzi o pozyteczna rade to dolacze sie do tego co kolega
proponowal, przesiadka na woodiego na pewno bedzie bardzo przyjemna, jesli
nie chcesz to zainstaluj sobie chociaz nowe Xy i sterowniki do NVidii,
dedziesz mial pelna akceleracje 2D i 3D.

--
mirek