Re: power off ?

On Mon, 25 Feb 2002, Marcin Owsiany wrote:
> Nie jestem pewien, ale w zależności od wersji trzeba albo przekompilować
> jądro, albo tylko włączyć obsługę APM (apm=on przy starcie, albo
> modprobe apm).
A ja mam takie doswiadczenia:
Debian Slink (kernel 2.0.38)
wkompilowana obsluga APM i to wszystko, poweroff i komp. wylaczony

Debian Potato (kernel 2.2.x oraz 2.4.x)
wkompilowana obsluga APM + plus wszelkie dowolne kombinacje roznych rzeczy
zwiazanych z apm, poweroff i komputer zostaje z napisem Power off i nie
jest wylaczony

Debian Woody (kernel 2.2.x oraz 2.4.17)
wkompilowana obsluga APM, poweroff komputer sie wylacza

Z tego co gdzies kiedys wygrzebalem w inecie problem tkwi w skrypcie halt
i w tym z ktorego runlevel odpalamy halt -p (lub poweroff) ale nie jestem
pewny czy nie zmyslam, bo nie pamietam

Pozdrawiam.

--
  Wojtek ---======= icek@pwr.wroc.pl =======--- Pietkiewicz
 Świadomość - jest to emergentna własność 2-go rzędu struktur