Xy i XVideo

XV to extension do Xow - uzywa tego aviplay i mplayer w trybie YUV -
ogolnie baaardzo przyspiesza chodzenie wszyskiego ale ... nie moge dojsc
do przyczyny dla ktorej tryb ten przestal mi dzialac...
Karta S3 Savage 4pro/8mb - w trybie 24bpl wszystko ladnie chodzilo
(nmplayer przez sdl i bez) w pewnym momecie podczas dzialania sytemu
(przelom tygodnia) w miejscu animacja zaczal pojawiac sie wycinek
pamieci z obecnego obrazu Xow (zmieniajacy sie - widac w nim np. zegar).
Po resecie kompa wszystko bylo oki - jednak sprawa w pewnym momecie
stala sie permanentna - przekompilowalem mplayera i znowu bylo oki
(zalozylem ze cos sie zmienilo w libsach) - ale od teraz zawsze mam w/w
efekt - widze kawalek pamieci - jak przeszedlem do 16bpl wszystko dziala
cacy a 24 nie - wymienilem Xy na 4.2 i dalej to samo - macie moze jakies
sugestje? (aha btw. jak to jest z suportem dla opengl'a pod xami?)

--
Adrian Siemieniak
adrian.siemieniak@i.pl