Re: mplayer a sdl

On Fri, 15 Feb 2002, Michał Skuza wrote:

> U mnie po zainstalowaniu sterowników nvidii, wymiata na openGL, co na
> celeronie 375 uważam za niezły wynik. Co ciekawe nie działa przełączanie
> na pełny ekran w czasie odtwarzania, trzeba użyć opcji -fs. (v. ~0.1.6)

Ja na celu 333@375 skazany jestem na x11 bo mam karte graficzna (S3VRGE
4MB), ktora cholernie sniezy w X4.1, a do tego przy pracy karta dzwiekowa
wydaje dziwne odglosy (cos jakby odtwazala w studni), w X3.3.6 wszystko
jest ok (moze poza wydajnoscia). Niestety na momim sprzecie divxy o
rozdzielczosci 600x300 to calkowite maximum, a i to pod warunkiem
wykozystania kodekow opendiv.

--
mirek