Re: mplayer a sdl

On Thu, 14 Feb 2002, Rafal Zawadzki wrote:

> gdy proboje uruchmoic
>
> bluszcz@bluszcz:~$ /usr/src/MPlayer-0.50/mplayer -vo sdl:X11 -noxw
> /cdrom2/film.avi

nie rozumie po co jest :X11, ale ja mam mplayer-0.60 wiec moze cos jest
inaczej

> libsdl1.2debian-all_1.2.2-3.4_i386.deb

a devy sa w tym? bo jesli nie to zainstaluj i przekompiluj mplayera,
najlepiej od razu wersje 0.6.

> Chyba ze ktos zna inny sposob jak odtwarzac divx w pelnym ekranie ;)

-vo x11 -fs, jesli uzywasz X 4.x, jesli 3.x (tak jak ja) to ja robie w ten
sposob: -vo x11, potem powiekszam okno, i uzywajac Ctrl+Alt+SzaryPlus
zmieniam rozdzielczosc, troche to glupia metoda, ale u mnie niestety
jedyna jaka dziala.

--
mirek