Re: woody CD (pewnie bylo juz walkowane)

On Wed, Feb 13, 2002 at 03:29:35PM +0100, piotras wrote:
> Witam!
>
> Ciągne sobie obrazy z
> ftp://sunsite.icm.edu.pl/pub/Linux/distributions/debian-cd-unofficial/woody/
> CZy dobrze i ile CD musze naciągnąć żeby woodego zainstalowac i ile
> polececie... Bo 8 CD troche mnie przeraza.

Jeśli na maszynie wpiętej do sieci to polecam zbootować z dyskietek lub
pierwszej płytki i resztę pakietów doinstalować apt-em. Płytki z woodym
i tak się szybko zdezaktualizują.

> pozdrawiam Piotr Potargowicz

pozdrawiam,
rp.

--
A Thaum is the basic unit of magical strength. It has been universally
established as the amount of magic needed to create one small white pigeon