vim - polska klawiatura

Cześć,

Przede wszystkim, jako że niedawno zapisałem sie na tą listę, chciałbym
sie przywitać ze współużytkownikami.

A poza tym małe pytanko:
Zainstalowałem sobie vim 6.0 z unstable. W trybie, nazwijmy to
graficzny, tzn. kiedy odpalam go poleceniem gvim, nie mogę wpisywać
polskich znaków (poza 'ó'). Sam 'vim' w oknie xterminala chodzi
normalnie, inne aplikacje też dostają pliterki, locale ustawione
poprawnie, xmodmap też.
W menu 'Edit' jest opcja 'keymap', niestety nie ma tam 'polish'. Po
głębokich przemyśleniach doszedłem do wniosku, że możę to o to chodzi.
Ma ktoś może odpowiedni pliczek? Próbowałem go wyprodukować, ale
bezskutecznie.
Prosiłbym chociaż o info, czy u ogoś to działa (sprawdzałem pakiety
6.0.201-1 i 6.0.118-1).

pozdrawiam,
Michał

--
Tonight's the night: Sleep in a eucalyptus tree.