Re: poczta usuwanie duplikatow w poczcie

On Mon, Feb 11, 2002 at 01:26:39AM +0100, Rafal Zawadzki wrote:
> Witam, temat juz poruszalem ale nie padla zadna zadowalajaca
> odpowiedz. W jaki sposob usuwac duplikaty maili? Maile mam w
> /var/mail/user .

Uniwersalnej metody nie ma. Z metod nieuniwersalnych. Przegrepuj skrzynkę
pod kontem unikalnych identyfikatorów wiadomości np. message-id, potem
posortuj, zrób uniq porównaj wartości sprzed uniq i po, a następnie usuń
nieunikalne wiadomości przez grepmail -v.

  eloy
--
--Krzysztof-eloy-Krzyżaniak-----------------------eloy-@-transilvania-eu-org--

                  Just a perfect day, feed animals in the zoo
                     Then later a movie too, and then home